Ticketsysteem

Het dagelijks onderhoud van je verhuurde bedrijfspanden of woningen moet goed geregeld zijn. BRIXXonline helpt je aan een hogere huurderstevredenheid door middel van het geïntegreerde ticketsysteem. Van elke melding, die een huurder zelf aanmaakt in het online klantportaal, zie je hier precies wat de status is en welke opvolging eventueel nog moet plaatsvinden. Zo bespaart onze vastgoedsoftware BRIXXonline je tijd en geld, ook op dit gebied.

Tickets aanmaken en opvolgen met BRIXXonline

Het liefst zouden we je complete ontzorging bieden, maar bij huurdersmeldingen kan dat nu eenmaal niet. Jij hebt afspraken met partijen die reparaties en onderhoud kunnen verzorgen, dus die zul je zelf moeten aansturen. Maar dat gaat wel heel eenvoudig dankzij de tickets die je snel en simpel aanmaakt in BRIXXonline!

Alles snel en goed afgehandeld

Wanneer het om een reparatie of om gepland onderhoud gaat, is het belangrijk dat huurders hier zo weinig mogelijk last van hebben. Snelheid en zorgvuldigheid staan dan ook voorop. Goed inzicht in wat er nodig is, is hiervoor cruciaal. Dat biedt BRIXXonline. Dankzij het dashboard van onze vastgoedsoftware zie je direct wat er moet gebeuren, in welk pand en hoe urgent het is.

Duidelijke communicatie met huurders

Niet alleen met de servicepartijen moet de communicatie goed zijn om de tickets naar wens te kunnen afhandelen, ook met de huurders. Daarbij helpt een overzichtelijk dashboard eveneens. Per melding zie je daar of er al actie ondernomen is en zo ja, wanneer de expert langskomt. Dit kun je gebruiken in je communicatie richting de huurders over de melding.

Vragen over het ticketsysteem van BRIXXonline?

Neem gerust contact met ons op. We beantwoorden je vragen graag.

Meer weten? Wij helpen je graag!

Ik ben Tim – accountmanager bij BRIXXonline – en help je graag verder. Heb je vragen of wil je graag meer zien van BRIXXonline, neem contact met mij op.

Tim Kreijne, de accountmanager voor de vastgoedbeheersoftware van BRIXXonline