Ben je benieuwd hoe snel je daadwerkelijk kunt werken met ons vastgoedbeheersysteem? Volg dan deze 5 stappen en je kunt heel snel aan de slag!
1. Gegevens in het systeem vullen
We beginnen bij het begin: het invoeren van de gegevens. Dit kan handmatig of via een import. In BRIXXonline bestaat een verhuurdossier uit een object, huurder en huurovereenkomst. Hiervoor kun je relevante gegevens registreren en documenten uploaden om dossiers compleet te maken in het vastgoedbeheersysteem. Handmatige invoer is gebruikelijk voor kleine portefeuilles, wat je snel vertrouwd maakt met het systeem. Voor middelgrote en grote portefeuilles biedt onze software een geavanceerde conversiefunctie. Hiermee kun je efficiënt gegevens inlezen, waarna je direct aan de slag kunt met ons systeem.
2. Cursus op locatie
Zodra alle data is ingevoerd, kun je in principe werken met BRIXXonline. Maar we gooien je zeker niet zomaar in het diepe. Om je alles goed uit te leggen en alle vragen te kunnen beantwoorden, komen we bij jou op locatie om een cursus op maat te geven. Hierna ken je de basis van het vastgoedbeheersysteem en kun je er zelf mee verder. Is één cursus niet voldoende, dan kan optioneel een extra cursus worden ingepland.
3. Online vervolg op cursus
We begrijpen uiteraard dat een eenmalige cursus je wel kan voorzien van de nodige basisinformatie, maar dat we niet mogen verwachten dat je het systeem nu volledig kent. Daarom plannen we een online vervolg op de cursusdag op locatie. Deze online afspraak biedt je de mogelijkheid om alle vragen te stellen die je hebt na je eerste kennismaking met onze software voor vastgoedbeheer, BRIXXonline.
4. Online overdracht aan de helpdesk
Nadat onze consultants, jouw vaste aanspreekpunten binnen BRIXXonline, je alles hebben geleerd wat zij op dit moment kunnen, is het tijd voor de online overdracht aan de helpdesk. Vanaf dan ga je écht al je vastgoedbeheer administreren in ons systeem. Dit is het startschot binnen jouw bedrijf om zelfstandig efficiënter en sneller met BRIXXonline te gaan werken. De overdracht naar de helpdesk is het moment dat de onboardingfase wordt afgerond en je via een online meeting kennis maakt met onze helpdesk.
5. Helpdesk en kennisbank
Natuurlijk staan we voor je klaar als je een vraag hebt of als je tegen een uitzondering aanloopt binnen je administratie. Dan kun je altijd telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze helpdesk, waar onze collega’s met volop inhoudelijke kennis je graag verder helpen. Onze helpdesk kan op afstand op je scherm meekijken om je optimaal te kunnen voorzien van advies. Ben je benieuwd hoe bepaalde dingen ook al weer zitten? Neem dan een kijkje in de kennisbank die vanuit BRIXXonline eenvoudig te benaderen is.
1. Gegevens in het systeem vullen
We beginnen bij het begin: het invoeren van de gegevens. Dit kan handmatig of via een import. In BRIXXonline bestaat een verhuurdossier uit een object, huurder en huurovereenkomst. Hiervoor kun je relevante gegevens registreren en documenten uploaden om dossiers compleet te maken in het vastgoedbeheersysteem. Handmatige invoer is gebruikelijk voor kleine portefeuilles, wat je snel vertrouwd maakt met het systeem. Voor middelgrote en grote portefeuilles biedt onze software een geavanceerde conversiefunctie. Hiermee kun je efficiënt gegevens inlezen, waarna je direct aan de slag kunt met ons systeem.
2. Cursus op locatie
Zodra alle data is ingevoerd, kun je in principe werken met BRIXXonline. Maar we gooien je zeker niet zomaar in het diepe. Om je alles goed uit te leggen en alle vragen te kunnen beantwoorden, komen we bij jou op locatie om een cursus op maat te geven. Hierna ken je de basis van het vastgoedbeheersysteem en kun je er zelf mee verder. Is één cursus niet voldoende, dan kan optioneel een extra cursus worden ingepland.
3. Online vervolg op cursus
We begrijpen uiteraard dat een eenmalige cursus je wel kan voorzien van de nodige basisinformatie, maar dat we niet mogen verwachten dat je het systeem nu volledig kent. Daarom plannen we een online vervolg op de cursusdag op locatie. Deze online afspraak biedt je de mogelijkheid om alle vragen te stellen die je hebt na je eerste kennismaking met onze software voor vastgoedbeheer, BRIXXonline.
4. Online overdracht aan de helpdesk
Nadat onze consultants, jouw vaste aanspreekpunten binnen BRIXXonline, je alles hebben geleerd wat zij op dit moment kunnen, is het tijd voor de online overdracht aan de helpdesk. Vanaf dan ga je écht al je vastgoedbeheer administreren in ons systeem. Dit is het startschot binnen jouw bedrijf om zelfstandig efficiënter en sneller met BRIXXonline te gaan werken. De overdracht naar de helpdesk is het moment dat de onboardingfase wordt afgerond en je via een online meeting kennis maakt met onze helpdesk.
5. Helpdesk en kennisbank
Natuurlijk staan we voor je klaar als je een vraag hebt of als je tegen een uitzondering aanloopt binnen je administratie. Dan kun je altijd telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze helpdesk, waar onze collega’s met volop inhoudelijke kennis je graag verder helpen. Onze helpdesk kan op afstand op je scherm meekijken om je optimaal te kunnen voorzien van advies. Ben je benieuwd hoe bepaalde dingen ook al weer zitten? Neem dan een kijkje in de kennisbank die vanuit BRIXXonline eenvoudig te benaderen is.
Aan de slag met BRIXXonline?
Meer weten? Wij helpen je graag!
Ik ben Tim – accountmanager bij BRIXXonline – en help je graag verder. Heb je vragen of wil je graag meer zien van BRIXXonline, neem contact met mij op.