Ticketsysteem

Het dagelijks onderhoud van je verhuurde bedrijfspanden of woningen moet goed geregeld zijn. BRIXXonline helpt je aan een hogere huurderstevredenheid door middel van het geïntegreerde ticketsysteem. Van elke melding, die een huurder zelf aanmaakt in het online klantportaal, zie je hier precies wat de status is en welke opvolging eventueel nog moet plaatsvinden. Zo bespaart onze vastgoedsoftware BRIXXonline je tijd en geld, ook op dit gebied.

Tickets aanmaken en opvolgen met BRIXXonline

Het liefst zouden we je complete ontzorging bieden, maar bij huurdersmeldingen kan dat nu eenmaal niet. Jij hebt afspraken met partijen die reparaties en onderhoud kunnen verzorgen, dus die zul je zelf moeten aansturen. Maar dat gaat wel heel eenvoudig dankzij de tickets die je snel en simpel aanmaakt in BRIXXonline!

De belangrijkste voordelen van het ticketsysteem

Door gebruik te maken van een ticketsysteem maak je vastgoedbeheer makkelijker en kun jij je focussen op je portefeuille. Waarmee helpt een ticketsysteem?

  • Verbetering van huurderstevredenheid. 
  • Vermindering van onnodige meldingen. 
  • Het gebruiksgemak verhogen.
  • Heldere overzichten van openstaande meldingen
  • Centralisatie van alle meldingen op één locatie
  • Volledige logging van meldingen onder het betreffende object, huurder en dienstverlener.

Alles snel en goed afgehandeld

Wanneer het om een reparatie of om gepland onderhoud gaat, is het belangrijk dat huurders hier zo weinig mogelijk last van hebben. Snelheid en zorgvuldigheid staan dan ook voorop. Goed inzicht in wat er nodig is, is hiervoor cruciaal. Dat biedt BRIXXonline. Dankzij het dashboard van onze vastgoedsoftware zie je direct wat er moet gebeuren, in welk pand en hoe urgent het is.

ticket aanmaken in ticketsysteem voor verhuurders
Maak eenvoudig in het syteem een ticket aan.

Duidelijke communicatie met huurders

Niet alleen met de servicepartijen moet de communicatie goed zijn om de tickets naar wens te kunnen afhandelen, ook met de huurders. Daarbij helpt een overzichtelijk dashboard eveneens. Per melding zie je daar of er al actie ondernomen is en zo ja, wanneer de expert langskomt. Dit kun je gebruiken in je communicatie richting de huurders over de melding.

Wanneer een huurder een melding wil maken, bieden we een innovatieve oplossing: handige video’s. Deze video’s stellen huurders in staat om mogelijke problemen zelfstandig op te lossen. Dit resulteert in minder meldingen die bij de beheerder belanden en onder de wet van kleine herstellingen vallen. Bovendien voorzien deze video’s huurders van de exacte informatie die ze nodig hebben, op het moment dat ze het nodig hebben.

video's voor huurders om problemen op te lossen
Huurders kunnen video’s bekijken om kleine problemen zelfstandig proberen op te lossen.

Vragen over het ticketsysteem van BRIXXonline?

Neem gerust contact met ons op. We beantwoorden je vragen graag.

Veelgestelde vragen over servicekostenafrekening

Hoe maak je een ticket aan in BRIXXonline?

Je huurder kan dit zowel via het eigen portaal aanmaken. Je kunt ook als beheerder zelf tickets aanmaken in het systeem.

Kan ik de geschiedenis van tickets inzien?

Ja, per object en per huurder kun je de volledige ticketgeschiedenis bekijken, inclusief onderwerp en status.

Kun je als huurders inzien wat de afspraken zijn met servicepartij?

Nee, alleen de communicatie met de huurder is zichtbaar. Ook de communicatie met je huurder is niet zichtbaar voor je servicepartij. Je communicatie is afgeschermd.

Hebben mijn servicepartijen een inlog nodig?

Nee, het ticketsysteem communiceert per mail, zodat zij niet apart nog applicaties nodig hebben.

Meer weten? Wij helpen je graag!

Ik ben Tim – accountmanager bij BRIXXonline – en help je graag verder. Heb je vragen of wil je graag meer zien van BRIXXonline, neem contact met mij op.

Tim, accountmanager van BRIXXonline, klaar om te helpen