Het dagelijks onderhoud van je verhuurde bedrijfspanden of woningen moet goed geregeld zijn. BRIXXonline helpt je aan een hogere huurderstevredenheid door middel van het geïntegreerde ticketsysteem. Van elke melding die een huurder zelf aanmaakt in het online klantportaal, zie je hier precies wat de status is en welke opvolging eventueel nog moet plaatsvinden. Zo bespaart onze vastgoedsoftware BRIXXonline je tijd en geld, ook op dit gebied.
Tickets aanmaken en opvolgen met BRIXXonline
Met BRIXXonline kun je eenvoudig het overzicht bewaren en snel schakelen met huurders. Met onze slimme ticketfunctie maak je in een handomdraai nieuwe tickets aan voor reparaties en onderhoud, en volg je ze makkelijk op – zonder gedoe. Jij houdt de controle over afspraken met je vertrouwde dienstverleners, terwijl BRIXXonline zorgt voor een soepel proces.
De belangrijkste voordelen van het ticketsysteem
Door gebruik te maken van een ticketsysteem maak je vastgoedbeheer makkelijker en kun jij je focussen op je portefeuille. Waarmee helpt een ticketsysteem?
- Verbetering van huurderstevredenheid.
- Vermindering van onnodige meldingen.
- Het gebruiksgemak verhogen.
- Heldere overzichten van openstaande meldingen
- Centralisatie van alle meldingen op één locatie
- Volledige logging van meldingen onder het betreffende object, huurder en dienstverlener.
Alles snel en goed afgehandeld
Wanneer het om een reparatie of om gepland onderhoud gaat, is het belangrijk dat huurders hier zo weinig mogelijk last van hebben. Snelheid en zorgvuldigheid staan dan ook voorop. Goed inzicht in wat er nodig is, is hiervoor cruciaal. Dat biedt BRIXXonline. Dankzij het dashboard van onze vastgoedsoftware zie je direct wat er moet gebeuren, in welk pand en hoe urgent het is.
Duidelijke communicatie met huurders
Niet alleen met de servicepartijen moet de communicatie goed zijn om de tickets naar wens te kunnen afhandelen, ook met de huurders. Daarbij helpt een overzichtelijk dashboard eveneens. Per melding zie je daar of er al actie ondernomen is en zo ja, wanneer de expert langskomt. Dit kun je gebruiken in je communicatie richting de huurders over de melding.
Geef huurders niet alleen de mogelijkheid om meldingen te maken, maar ook om met onze handige video’s kleine problemen zelf op te lossen. Dit bespaart iedereen tijd! Deze video’s stellen huurders in staat om mogelijke problemen zelfstandig op te lossen. Dit resulteert in minder meldingen die bij de beheerder belanden en onder de wet van kleine herstellingen vallen. Bovendien voorzien deze video’s huurders van de exacte informatie die ze nodig hebben, op het moment dat ze het nodig hebben.
Vragen over het ticketsysteem van BRIXXonline?
Neem gerust contact met ons op. We beantwoorden je vragen graag.
Veelgestelde vragen over servicekostenafrekening
Hoe maak je een ticket aan in BRIXXonline?
Je huurder kan dit zowel via het eigen portaal aanmaken. Je kunt ook als beheerder zelf tickets aanmaken in het systeem.
Kan ik de geschiedenis van tickets inzien?
Ja, per object en per huurder kun je de volledige ticketgeschiedenis bekijken, inclusief onderwerp en status.
Kun je als huurders inzien wat de afspraken zijn met servicepartij?
Nee, alleen de communicatie met de huurder is zichtbaar. Ook de communicatie met je huurder is niet zichtbaar voor je servicepartij. Je communicatie is afgeschermd.
Hebben mijn servicepartijen een inlog nodig?
Nee, het ticketsysteem communiceert per mail, zodat zij niet apart nog applicaties nodig hebben.
Meer weten? Wij helpen je graag!
Ik ben Tim – accountmanager bij BRIXXonline – en help je graag verder. Heb je vragen of wil je graag meer zien van BRIXXonline, neem contact met mij op.